126

Re: Hooray for dumbass DJ's

hehe wtf smile

Dont know what He is playing cause theres no sound on My pc here at work.
but still, its damn funny

Re: Hooray for dumbass DJ's

@ ramos
gott im himmel... that's embarrassing!

.

Re: Hooray for dumbass DJ's

oh my god.
but there are many MORPH fans on youtube.
and they are getting goosebumps while seeing and hearing that ....

to say it with the words of WOUNDED KNEE (hardcore band from the 90ies):

so many people, so many lives.
you say i am an extremist - i say youre an asshole - but who is right?

i hate soccer

Re: Hooray for dumbass DJ's

i'd say, "bring forth the guillotine"

Showing the way for the modern man to become a Model Man.

Re: Hooray for dumbass DJ's

ramos wrote:

another fine example of dutch dj's.... wink

http://www.youtube.com/watch?v=nbqM8eKepmQ

This cant be real....spoof?

131

Re: Hooray for dumbass DJ's

nope, just a shit load of drugs and punters who don't know any better.

Re: Hooray for dumbass DJ's

holy shit!

schlimmer gehts nimmer

i hate soccer

Re: Hooray for dumbass DJ's

he'd rather be a

http://s3.images.com/huge.47.239250.JPG

Re: Hooray for dumbass DJ's

ramos wrote:

another fine example of dutch dj's.... wink

http://www.youtube.com/watch?v=nbqM8eKepmQ

he is mesmorizing. i actually almost watched the entire thing

Last edited by T.E.L. (2009-08-07 10:00:53)

Re: Hooray for dumbass DJ's

jeez, all these djs makes me not want to be one at all. and obviously not going to clubs as well

Re: Hooray for dumbass DJ's

please check the audience:

http://www.youtube.com/watch?v=B_OmTOeO … re=related

the location is normally a shop for toyota cars ...

that says it all ...

i hate soccer

Re: Hooray for dumbass DJ's

but who the fuck is ALEX MORPH?

the skinhead guy with the white clothes or the drunken fat man with the red headphone?

i hate soccer

Re: Hooray for dumbass DJ's

most complicated robot wrote:

jeez, all these djs makes me not want to be one at all. and obviously not going to clubs as well

these are more talented...for sure

139

Re: Hooray for dumbass DJ's

dolcevita wrote:

but who the fuck is ALEX MORPH?

the skinhead guy with the white clothes or the drunken fat man with the red headphone?

Dunno, but He will probably be chosen as nr1 dj of the world in one of the next years.

Re: Hooray for dumbass DJ's

i dunno, i've gotten past the point where i'd find this shocking smile

Last edited by silver (2009-08-07 11:28:22)

hoi!

Re: Hooray for dumbass DJ's

dolcevita wrote:

please check the audience:

http://www.youtube.com/watch?v=B_OmTOeO … re=related

the location is normally a shop for toyota cars ...

that says it all ...

omfd !!!! horrible horrlible horrible

btw: this is alex morph, and the guy with red headphones is the one next to him

http://www.musicxxl.com.ru/uploads/post … f8efb6.jpg

Last edited by most complicated robot (2009-08-07 11:39:59)

Re: Hooray for dumbass DJ's

finally the Antichrist is among us: woody van eyden

Re: Hooray for dumbass DJ's

ramos wrote:

another fine example of dutch dj's.... wink

http://www.youtube.com/watch?v=nbqM8eKepmQ

hahahaha can't stop laughing !
This guy is my new (dumbass) hero (with the legendary guys in the squat video of course)

Sending this transmission into the depths of space
I must complete my mission - destroy the human race

http://www.discogs.com/user/logistian

Re: Hooray for dumbass DJ's

Mr. Maximal wrote:

finally the Antichrist is among us: woody van eyden

Damn...and to think that I was the actual Antichrist for all these years.
I'm gonna kick Van Eyden's ass so bad next time I see him!

Re: Hooray for dumbass DJ's

my eyes are scarred

Re: Hooray for dumbass DJ's

i wonder why nobody has mentioned so far these german guys:

Last edited by dolcevita (2009-08-10 13:54:50)

i hate soccer

Re: Hooray for dumbass DJ's

Bummer, I was waiting for the same to happen as in the squat video.

Re: Hooray for dumbass DJ's

I don't know if anybody mentioned the Dead Act website here before. It's very funny!
http://www.deadact.com/

90% of the dead acts shown in the website are from Brazillian trance parties. Brazil is the favorite destination for the dead act trance scum.

This lady is the queen of the dumbass dead acts:

149

Re: Hooray for dumbass DJ's

Holy sheeet  , this girl is incredible.......

Frisbee is my passion

Re: Hooray for dumbass DJ's

this is unbelievable - i am shocked.
but as an old trance lover i can 100% confirm:

the worst thing ever are so called goa live acts

and the worst thing ever is the actual goa trance - and for sure its a million dollar business in japan, mexico and brazil

its the same like many of the old punk bands are doing now:

for example CHARGED GBH:

in europe nobody want to see and hear  them anymore, they are playing in front of 50 people - thats why they are touring south america or brasil the whole time: there they are "stars"

last season in goa i heard RIKTAM from GMS (famous oldschool goa producer) on a horrible party playing an horrible dj set ...

two days later i heard him on another party: exactly the same shitty mix ... same tracks .... same row ....

Last edited by dolcevita (2009-08-11 08:36:45)

i hate soccer