Topic: Robot Self Portraits

Images of yourself.

The "threshold" shot:
http://a184.ac-images.myspacecdn.com/images01/26/l_7a2f2146e10ea4f9ee2d77d708011b07.gif

Last edited by Communicator (2009-04-22 01:34:51)

Do it your way, because everyone else is just weird.

Re: Robot Self Portraits

http://i275.photobucket.com/albums/jj307/paudical/littlepaud.jpg

Re: Robot Self Portraits

LOL @ Paudical

Do it your way, because everyone else is just weird.

Re: Robot Self Portraits

http://soapism.com/wp-content//p1060813.jpg

Re: Robot Self Portraits

lol @ dez

cuties don't exert

Re: Robot Self Portraits

http://i222.photobucket.com/albums/dd131/WHATHAPPENED_photo/handsome.jpg

cuties don't exert

Re: Robot Self Portraits

http://i36.tinypic.com/33c11zt.jpg

Re: Robot Self Portraits

this is more or less what I look like:
http://img502.imageshack.us/img502/2581/selfportraitbirosmlxp9.jpg

Re: Robot Self Portraits

http://img300.imageshack.us/img300/254/foto18uc5.jpg

Re: Robot Self Portraits

Found this one the other day and had a laugh. Spring '88 and the last time I wore tight clothing. I call this look 'Reverse Goth'...

http://c.imagehost.org/0601/revers_goth_sml.jpg

You're Fucking Out, I'm Fucking In

Re: Robot Self Portraits

^omg!!

"Fuel critical"...He didn't wanna say 'critical'..."Rog"

Re: Robot Self Portraits

thats amasing!

Re: Robot Self Portraits

love the Systers Of Mercy t-shirt!

Re: Robot Self Portraits

I think you'll find it's a Merciful Release shirt wink (lol - as if that makes any difference!)

I have a whole series of 'band' photos from my youth but I think one's enough!

You're Fucking Out, I'm Fucking In

Re: Robot Self Portraits

one is definently NOT enough

hmmm I should have some band photos from my youth.... off to find them now.

Last edited by meschi (2008-07-12 11:49:22)

Re: Robot Self Portraits

One more then! I call this look 'Hot Leather'.

(I thought I was soooo cool???)

http://c.imagehost.org/0824/Dirty_Pretty_things_eat_yer_heart_out_we_were_WAY_ahead_of_the_pack.jpg

Last edited by iamelectron (2008-07-12 11:57:45)

You're Fucking Out, I'm Fucking In

Re: Robot Self Portraits

haha found one...
http://www2.picturepush.com/photo/a/907210/img/907210.jpg

taken at 15, just came out of hospital, hence why I look a bit junkyish**

**I suppose better understood if you knew me now... lets just say I look a bit 'healthier' haha

Re: Robot Self Portraits

hehe - it's all about the bass! i don't have any of me playing mine - just me posing like a tw4t.

You're Fucking Out, I'm Fucking In

Re: Robot Self Portraits

another... full band shot...

http://www2.picturepush.com/photo/a/907260/img/907260.jpg

20

Re: Robot Self Portraits

Looks like Mr. Weatherall's current fashion style has been pioneered by you some time back, Dave. wink

Re: Robot Self Portraits

LOL - I was just about to say the same thing mate wink It's all about the neckerchief.

You're Fucking Out, I'm Fucking In

Re: Robot Self Portraits

Electron shows the Shoreditch twat brigade how a neckerchief should be worn wink

Re: Robot Self Portraits

Heres me..

http://photos-b.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v161/71/45/628440690/n628440690_1872801_3231.jpg

...whilst Ladies Love gets the beers in.

Re: Robot Self Portraits

@Vic20: Cool shades!

NEON LIGHT RULE THE NIGHT

www.myspace.com/sonnycrockett78

Re: Robot Self Portraits

Captain R Hopkins, USAF, contemplates his recent mission..."the horror!".

You're Fucking Out, I'm Fucking In