Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

MrWho wrote:

mh, does any german want to share an order?

Good idea! But lets wait 1-2 days for a statement. Maybe it's possible to send it cheaper. Clone could make it too.

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

automatique wrote:

14,24

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

ja 19% tax on shipping

ik weet van niets para   gaan ze dat aan my ook vragen?  hoe werkt dat dan  want bij de post bij mij zeggen ze dat geen btw op shipping zit

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

ik heb zojuist in ieder geval al een hotmix pretpakket ontvangen tongue..

Is het geen optie om gewoon een shirt in een envelop te doen? kost je 3 euro ofzo per shirt buiten europa, binnen Europa maar 2,50 oid.  Rol/vouw je hem gewoon op in een A4 envelope, beetje dichttapen met plakband zodat ie niet openscheurt. Vraag er 1 euro extra voor de plakband en klaar, je hebt dan geen tracking, maar ja dan moet je gewoon het volle pond betalen. Zoveel raken ze nou ook niet kwijt. En of je dan een tracking hebt of niet, helpt ook geen reet want voor 20 euro ofz ga je niet al dat gezeik op je hals halen om te gaan claimen....my 2 cts

Pakketpost/verpakking in een doosje, is veel duurder, als je het met de brievenpost verstuurd kan het wel goedkoper, maar het risico ligt dan wel bij de klant natuurlijk als ie het goedkoopste verstuurd wilt hebben.

3-4 shirts is ong 500 gram denk ik

Europa            Priority     Standard
0 - 20 g.            EUR 0,77    EUR 0,74
20 - 50 g.            EUR 1,54    EUR 1,48
50 - 100 g.            EUR 2,31    EUR 2,22
100 - 250 g.    EUR 3,08    EUR 2,96
250 - 500 g.    EUR 6,16    EUR 4,44
500 - 2 kg.            EUR 9,24    EUR 7,40

Buiten Europa    Priority    Standard
0 - 20 g.            EUR 0,95    -
20 - 50 g.             EUR 1,90    -
50 - 100 g.      EUR 2,85    -
100 - 250 g.    EUR 5,70    -
250 - 500 g.    EUR 10,45    -
500 - 2 kg            EUR 19,95    -

Ik krijg ook regelmatig gewoon shirt uit de states in een envelop, is ie er in een paar dagen ook ipv 3 weken smile

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

idd btw is 0% bij de post maar de belasting neemt 19% op je totaal order prijs incl. shipping.

81 (edited by Godspill 2009-06-16 13:13:52)

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

de shirts zijn ongeveer 250 gr + verpakking. Voor small en medium geldt dit al maar de large en xlarge passen niet in een normal verpakking. TNT heeft een zogenaamd brievenbus waarmee ze testen of iets er makkelijk doorheen kan vallen. Afhankelijhk van de bezorger worden hierdoor pakketjes gewoon niet bezorgd. Trouwens 2 shirts large komen snel op 510 gr . Net over de grens.

Ik ben op dit moment met DHL in gsprek voor Nederland en het ziet er goed uit. In ieder geval zal de bezorging hier een stuk goedkoper worden.

Voor int. is het lastig want er worden regelmatig pakjes niet goed bezorgd.

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

ok, begrijpelijk, maar voor 1 enkel shirt zou het wel een oplossing kunnen zijn, kan me voor stellen dat het een beetje uit verhouding ligt kwa orderprijs en verzendkosten als je maar 1 item besteld, nou ja neem er gelijk 10 zou ik zeggen. tongue

ik zou ook zeker niet meer dan 500 gram versturen, want dan maakt het niet veel meer uit kwa kosten idd.

Hopen dat het lukt met DHL dan, bij genoeg volume zou dat moeten lukken. Large.nl merchandising werkt ook met zulke methodes, DHL en dan selektvracht (dat is een onderdeel van DHL)

Mooie shirts BTW smile

83

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

ook net het pretpakket ontvangen. Ziet er strak uit.
Thanks Godspill smile

Ik ben nu van de S naar de M overgestapt, maar ik denk dat het toch experimenteren wordt met om
te beginnen een 60 graden wasje. n S is net te klein en een M net te groot.

ik ben bang dat op 90 graden het toch net iets teveel gaat krimpen

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

Volume is geen optie of iemand moet een hit scoren snel ;-)
Het ondernemen is gericht op groot aantallen, iets waar een niche markt nooit aan toekomt. Maar ik heb het gevoel dat de "crisis"dwingt groot bedrijven om weer naar de kleine ondernemeer te kijken.

DHL ziet er goed uit vooralsnog. Vooral voor platen versturen. Ik ben hoopvol.

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

SUY wrote:

ook net het pretpakket ontvangen. Ziet er strak uit.
Thanks Godspill smile

Ik ben nu van de S naar de M overgestapt, maar ik denk dat het toch experimenteren wordt met om
te beginnen een 60 graden wasje. n S is net te klein en een M net te groot.

ik ben bang dat op 90 graden het toch net iets teveel gaat krimpen

Laat maar ff weten hoe het gaat. ben benieuwd.

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

argh, medium already out...will be more available soon?

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

I already sent an order yesterday, would have been a good idea though to order together with some German robots, shipping costs are really very high.. but on the other hand the prices for the items are not so expensive, so it's still okay

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

Rokit! wrote:

I already sent an order yesterday, would have been a good idea though to order together with some German robots, shipping costs are really very high.. but on the other hand the prices for the items are not so expensive, so it's still okay

wouldn't be cheaper to order with another robot because more weight = more shipping costs

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

mine also arrived today,thanks

thanks for the stickers

90

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

Het blijft gezeik met die post. Maar het shirt is tof! (en ik ben blij dat ik op fietsafstand woon en de boel kan ruilen tegen wat platen en een vis wink)

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

Godspill wrote:

If you are from serbia there is only a track option because I don't know the postale services there. There is probably a cheaper option but without insurrance.

Email me for options ;-)

email sent wink

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

One pack arrived to the door, nice! The MCAP is one serious shield, probably deflects bullets.

CRACKED BY MR. Z...

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

nice tee's

gonna pick em up when I get paid. BLAOW!

94

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

Its quite safe that when Your shirt is a bit too large, that You wash it on 90 degrees or so.

I put one in the machine on 95 degrees short wash and now its much better.
It could have shrunk a bit more even.

Dus experiment goed gelukt Mehdi
kwaliteitshirtjes kunnen wel 1 kookwasje verdragen cool

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

got my mail. good shit - but i guess shirts become wider for wider chest - i'm too sleazy

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

again you forgot about the robettes (

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

i wish the shipping to the US was not so much either . it is 29 euro i hope the t-shirts do not weigh that much

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

T-shirts are reprinted.

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

Will there also be a re-release of the Beverly Hills 808303 T-shirt?

E-Activity 004 out now: https://clone.nl/item29652.html

E-Activism

Re: Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel

maybe.
And which one would be essential for the robettes?

Posts: 76 to 100 of 119

Pages Previous 1 2 3 4 5 Next

You must login or register to post a reply

Robots for Robots → New Releases → Murder Capital, CBS, and Viewlexx Apparel