Topic: Te koop: TASCAM M3700

Lang over nagedacht maar ik probeer het maar deze is gewoon te groot voor mij en veelst te veel kanalen, ik gebruik er altijd maar 5 ofzo wink :

TASCAM M3700 studio mixer met standaard (niet de orginele Tascam standaard maar deze past ook goed)

Met ingebouwde computer diskdrive voor het saven van de mixdown, hij is dus semi-geautomatiseerd, heeft ook MIDI, een meterbrug, superzware EQ, 6 Auxen, 32 kanalen en veel snufjes.

http://img.adoosimg.com/272224b67c415d03a8b98671f3d5-1-3.jpg

http://www.recordingconsoles.net/consoles/tascam/m3700_1.gif

1500 euro

Re: Te koop: TASCAM M3700

Owja ik ben ook altijd wel in voor een ruil, een mooie synthesizer in die prijsklasse ofzo

3 (edited by Brian Chinetti 2009-07-25 10:45:43)

Hmm... 't is dat ik de centjes niet heb, anders deed ik 't meteen.

Heb je 'm op Marktplaats.nl gezet? Daar zie je ze vrij vlot verkocht worden voor die prijs. Ik zou er wel even foto's van maken als ik jou was, met zo'n niet standaard standaard gaan ze dat ongetwijfeld vragen.

Owja, naja dat doe ik volgende week wel het heeft geen haast

wat wil je dan voor mixer?

Ik denk dat ik aan een kleinere meer dan genoeg heb een Allen & Heath ofzo weet ik veel

ja he  ik vind die van pauli ook zo lekker  is ook een allen en heet

Ik zou zelf dan voor een 16 kanaals Toft gaan. Maar wel alleen als je meer dan 5 kanalen gebruikt.

ppl may think i act like a pig, but in the end i look cute !

MrFriction wrote:

Ik zou zelf dan voor een 16 kanaals Toft gaan. Maar wel alleen als je meer dan 5 kanalen gebruikt.

Wat maakt die Toft zo goed?

Sogar die gr

Endfest wrote:
MrFriction wrote:

Wat maakt die Toft zo goed?

Beste kwaliteit/prijs verhouding in die prijsklasse zo ver ik kan lezen op het web. En dus

- warme pre-amps
- een top eq die je ver open kan draaien zonder te oversuren
- haast geen noisefloor heeft.
- naast direct out ook monitor out per kanaal. Erg handig als je wil tracken.

Volgens http://www.homerecording.be/forum/t2481.htm

Maar gearslutz staat er ook vol over.

Heb zelf een tascam m3500 en bij mij staat ie als vervanger op me lijstje. Al zal dat nog een tijdje duren omdat ik hem eerst nog een beetje wil modden met burr brown pre amps en de grounding parallel ipv serieel wil maken. Is verder een prima mixer maar die van mij is gewoon erg brak.

Echter wil je een ghetto sound dat is die Toft misschien iets te smooth. Zelf hou ik wel van smooth. Vooral die akai mpc's klinken dan niet meer zo gort en gort droog.

Ben wel benieuwd of die Toft de 808 kick zo mooi rond kan laat klinken zoals bij Klein en MBO. Al weet ik niet of dat een 808 is. En zal het niet alleen aan de tafel hebben gelegen. Maar dat is weer een verhaal apart.

ppl may think i act like a pig, but in the end i look cute !

Thnx, helder verhaal. Lijkt me toffe mixer om dikke deephouse doorheen te pompen ..

Sogar die gr

smooth is the new ghetto

ur ass, ur face.. whats the difference..

ik heb diezelfde toft hier een paar weken in huis gehad om voor interface te testen. wat een ding.. maar wel flink aan de prijs. het gave is dat ie zowel super ruig kan klinken als super gepolijst. ik ken geen enkele andere tafel die dat zo goed kan..

4000 eur  brrr

toft looks great indeed!!!!

touch your fear, dont be afraid!

yeah toft is the sh!t tongue

17 (edited by Squadra Smackos 2009-08-04 14:18:00)

Ik heb ook nog te koop:

Een Oberheim Matrix 1000 analoge synthesizer module 300 euro
Korg DW6000 beetje gammel maar doet het nog prima 100 euro
en een Elka EK22 analoge synthesizer doet het prima zit alleen met gaffer tape aanelkaar uh 100 euro
Yamaha TX7 de module van de DX7 Sammy Osmo FM sounds 80 euro
TEAC X-1000 1/4" 4 track reel to reel een van de laatste van TEAC super bodem prijs 200 euro
Korg Wavestation SR rack versie van de Korg Wavestation 200 euro

En over de TASCAM prijs kan gebabbeld worden

http://www.beeldbuisboeken.nl/boeken/Babbelonie.jpg

tongue

Gaaf mixertje hoor, pollens, jammer dat ik de ruimte niet heb...leuk als drumsubmixertje jatog?

Hee joh dat boekje heb ik gehad!

sept wat vangt een losse PG1000 vandaag de dag?

150-250 afhankelijk of het display nog goed leesbaar is en hij er voor de rest ook netjes uitziet.

ok fuck die shit ik hou hem gewoon er is genoeg ruimte in de nieuwe studio voor dat ding

que?